Vizuina

Blog-ul Lupului Alb

ArtMania Festival

15 august 2011

Dupa ce am trantit un somn de 13 ore (asa cum ii sade bine unui om care o mers prea mult cu trenu :)) ) trebuie sa apuc sa povestesc despre calatoria in care tocmai am fost impreuna cu Irina si Cosmin: Festivalul ArtMania din Sibiu.
Am plecat de vineri seara catre Sibiu cu trenul de Iasi - Timisoara. Urma sa calatorim toata noaptea pana la Vintu de Jos (prima statie dupa Alba Iulia). In tren ne-am intalnit cu Andrei (fost coleg de-al sora-mii din liceu, mare fan infocat al Sonata Arctica) si cu prietena lui, Oana (daca eram eu mai atent la partea de organizare am fi mers cu masina lui Andrei).

- Pe aproape de Alba Iulia -


Pe tren am vazut destula lume cu rucsaci pregatiti de tura la munte si mai ca as fi avut chef sa cobor cu ei si sa plec la munte.
In Vintu de Jos a trebuit sa asteptam 2 ore pentru legatura catre Sibiu, 2 ore care au trecut destul de greu avand in vedere ca nu aveam nimic de facut. Totusi au trecut si iata-ne intr-o sageata albastra in drum spre Sibiu.

- Dupa ce nu am dormit deloc in primul tren, acu am picat de somn -

Sa nu credeti ca ajunsi la Sibiu am mers la cazare sa lasam bagajele sau ca am mers sa cautam cazare ... nu, nu, nu dom'le noi nu aveam in planul nostru cazarea. Urma sa fie o excursie fara cazare. Astfel prima chestie a fost sa mergem sa cautam Piata Mare, unde va avea loc concertul. Odata gasita locatia am cautat un local unde sa mergem sa mancam. Personal am incercat sa scap de laptop-uri si pc-uri si alte asemenea pe perioada acestor zile asa ca nu mi-am luat la mine laptop-ul. Andrei insa l-a luat si bineinteles ca a cautat o pizzerie pe net. A gasit o pizzerie si ne-am indreptat pe jos catre ea (am avut ceva de mers prin soarele amiezii).
Am trantit o masa destul de buna si ne-am mai odihnit un pic picioarele, dar mai ales ne-am ascuns de soarele puternic. Andrei nu s-a lasat nici aici si a inceput sa isi caute cazare (io i-am zis ca is slabe sanse dar el nuuuu, el batman batman :)) ).
Cu burta pusa la cale ne-am intors la gara ca sa gasim o varianta de a ne intoarce acasa ca sa descoperim ca anumite trenuri nu circulau. Varianta initiala (care presupunea ca dupa concert sa mergem catre cluj si sa stam o zi acolo vizitand orasul ca mai apoi duminica seara sa luam trenul catre Iasi) era pusa sub semnul intrebarii de vreme ce trebuia sa stam in Sibiu pana la 6 dimineata (trenul de 3 nu circula). In acelasi timp oboseala se adunase mai ales pentru cei care au scarbici. Asa ca hai sa cautam o varianta spre Iasi. Ar fi fost un autocar pe la 10:30 duminica dar nu eram inca decisi. Cum ora de incepere a concertului era aproape ne-am indreptat frumos catre Piata Mare. Odata intrati in incinta ne-am luat tricouri si am asteptat Sonata Arctica. De vazut am avut ce vedea: motoare Harley Davidson (btw pozele sunt facute cu telefonul lui Cosmin).



- Vai Rodica daca ai sti ce bine aratau :X:X -

Am facut si noi poze ca sa avem amintire ca am fost la concert:

- Iata si tricoul de la festival pe mine; Irina cu tricou de informatician :)) -


- Mmmm gagici bune pe aici -


- ah vai concert Sonata Arctica, vai nu imi vine sa cred ... -


Concertul a fost intr-adevar frumos, iar Sonata Arctica s-a ridicat la asteptari (si asta o spun eu care nu pot sa zic ca is fan infocat al formatie :P ).
Tipa de la Lacuna Coil si-a cam zbierat plamanii afara asa ca noi trei am plecat inainte de terminarea concertului lor (a fost cam prima data cand ascult Lacuna Coil daca nu ma insel :)) ).
Am mers si am bagat in noi cate o shaorma si apoi am mers la gara, unde am reusit sa gasim 3 locuri pentru un tren catre Bucuresti care pleca la ora 3:15 din Sibiu. Cum varianta cu escala la Cluj picase am ales sa mergem direct acasa cu acest tren si am facut Sibiu-Iasi via Bucuresti. Am dormit mai tot drumul catre Bucuresti pentru ca odata ajunsi in capitala sa mancam si sa ne urcam in rapidul catre Iasi(e prima data cand merg fie cu sageata albastra - Vintu de Jos-Sibiu - sau cu rapidu - Bucuresti-Iasi -).
O mare neplacere a fost faptul ca in drum spre Iasi s-a stricat aerul conditionat din vagonul in care eram noi si a fost o caldura foarte mare o buna bucata de drum.
In Iasi am ajuns pe la 7 seara (in loc de luni dimineata) astfel incat l-am prins pe Cristi acasa (el urma sa plece in cantonament luni dimineata).
Si ca sa nu uitam de lume, Andrei cu Oana au plecat din Sibiu catre Brasov unde sperau sa gaseasca o cazare pentru o noapte, ca abia mai apoi sa vina spre Iasi.

No dara acu sa vedem ce mai urmeaza ...

Etichete: , ,

Entry by Silviu Odobescu

Comments (0)

Since 15 august 2011