Vizuina

Blog-ul Lupului Alb

Mi-am adus aminte si de blog

17 mai 2011

Nu am mai postat de foarte multa vreme pe blog. Am uitat aproape complet de el. Ce-i drept am avut treaba multa, teme, facultate, licenta si pierdut vremea (deh ca noi toti :D ).
Iata insa ca mi-am adus aminte si am si despre ce sa vorbesc. Ieri, 16 mai 2011 am participat la Conferinta "Despre tezaurizarea culturii" sustinuta de Catalin Stefanescu (pentru cei care nu stiu pe ce lume traiesc nu cunosc, Catalin Stefanescu este realizatorul si gazda emisiunii Garantat 100%). Conferinta a avut loc in aula Mihai Eminescu din corpul A al Universitatii Alexandru Ioan Cuza.
Cu povesti si discutii interesante am petrecut cateva ore (vreo 2 daca nu ma insel) placute si care mi-au satisfacut curiozitatea,avand in vedere ca subiectul discutiei nu e chiar aproape de domeniul meu (informatica). Probabil eram singurul care era din zona stiintelor exacte in sala, restul fiind de la facultati de profil mai apropiat discutiei (litere sau jurnalism). La final am reusit sa obtin si o fotografie alaturi de domnul Stefanescu.
Alaturi de Catalin Stefanescu
- Alaturi de Catalin Stefanescu -

Etichete: , ,

Entry by Silviu Odobescu

Comments (2)

Since 17 mai 2011

Anonymous Anonim  
19 mai 2011, 16:03
"cei care nu stiu pe ce lume traiesc"...lasa ca te tin eu minte!
Blogger marul  
5 iulie 2011, 08:06
:)))