Vizuina

Blog-ul Lupului Alb

Gratar in mijlocul iernii

31 decembrie 2010

Ultima zi a anului 2010 ... cum sa marchez aceasta zi altfel decat printr-o postare legata de un eveniment major petrecut zilele astea (nu se poate preciza timpul cu exactitate a evenimentului din cauze inca neelucidata dupa cum veti vedea; tot ce se stie e ca fu dupa Craciun si in mod evident inainte de Revelion).
M-a mancat (nu zic unde) sa ma apuc de organizat o iesire asa mai de iarna la un gratar la locul bine cunoscut. Zis si facut. La apel au raspuns 3 oameni, mai mult decat suficient si anume: Rafael, Marius si Dragos.
- tocmai am ajuns -

Dupa ce oamenii serios au terminat de lucru la serviciu ne-am intalnit si am fost si ne-am apucat sa facem cumparaturile necesare gratarului undeva dupa ora 4 (aici timpul inca e stabil).
- bai dar nu e chiar asa de frig -

- ia hai sa testam puloverul de lana impletit de bunica Irinei :> -

Luam carne cat sa ne ajunga si sa ne saturam, o sticla cu suc si nimic dintr-ale bauturii, ca doar deh aveam ceai la termos.
- ca sa nu inghete Marius s-a pus pe treaba :D -

Ajunsi la locul faptei ne punem pe organizare (dupa cum se vede in poze). Adunam lemne (se vede ca nu a mai fost lumea la gratar ... am gasit lemne) facem un foc. De acu fiecare cu treaba si problemele lui: Marius mai baga o mana de ajutor asta cat inca nu era chiar inghetat cu totul, eu cu dragos ne invartim in jurul focului si al carnii iar rafael are o boala pe o creanga de copac si nu se lasa pana nu o da jos.
- iaca foc -

- si inca odata iaca foc -

- chiar tre sa zic? -

- atmosfera -

- mancareeee -

- ba da bun fu grataru asta -

Mancarea buna tare, primele doua ture de carne chiar au iesit foarte bune dar a treia deja era prea mult. Asa ca l-am facut pe cainele care tot se invartea pe acolo sa se simta ca in al noulea cer. Ca doar deh acu is sarBAUTorile si trebuie sa fim oameni darnici si buni(la scoala, la fotbal, baut, la mancat etc).
Dupa masa mai stam de mai inghetam un pic, mai facem poze si un pic de panarama dar usor usor strangem lucrurile.
- experimente para-meta-fizice facem aici =)) -

- ba frate si cu geaca lui silviu pe mine imi e frig la naiba -

- ce dracu s-a intamplat cu experimentul meu :-/ -

- ba Dragos mi-ai vazut experimentul meu? ca nu stiu ce am facut cu el:-?? -

- ba nush dar mustaru asta e "the one and only" daca ma intelegi tu pe mine -

Cu toata aventura asta ocupand cateva ore bune apucam sa ne indreptam spre "casa": Marius avea treaba in Copou (nu se intreaba nu se spune), eu cu Dragos mergem la ziua Ralucai (care ne-a servit cu vin fiert; multam fain si La Multi Ani inca odata si pe aceasta cale), iar Rafael probabil a ajuns si el acasa dupa ce ne-a dus pe toti pe unde am avut treburi.
- nu nu aia nu e o masina, e un MONSTRU >:) -

- OZN frate -

ps: azi nu prea am chef sa scriu tare mult asa ca ramane la atat si va las sa va uitati la cateva poze.

Etichete: ,

Entry by Silviu Odobescu

Comments (4)

Since 31 decembrie 2010

Blogger Irina Magdici  
31 decembrie 2010, 15:23
In ultima imagine, cu ozn-ul, cine se ranjeste in fereastra oare? Se vede ca v-ati distrat frumos, asa cum se potriveste unor barbati puternici, iarna, unii cu fimei, altii fara. Ma bucur ca sunteti in siguranta acasa si ca nu v-a mancat monstrul. >:D<
Blogger Masta  
31 decembrie 2010, 16:58
irina eu eram in masina cu 3:))
Blogger radiowhisper.com  
2 februarie 2011, 17:14
Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un e-mail, tot la asculta.whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

www.radiowhisper.com
Multumesc,
Cu stimă Vlad!
Blogger MAC  
5 martie 2011, 18:41
cand vedem si continuarea ?